Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със 146 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със 146 2.0 16v

    скоро я взех, и бях наясно 4е има доста работа по нея, но колата ми харесва като модел и изпълнение и за това искам да я стегна... Да споделя за проблемите и да кажа какво мисля да предприема след прочетеното във форума.. Моторът има странен шум м/у 3000 и 4000 оборота и съм почти сигурен че са лагери на коляновия вал, освен това свети червената дюзичка, и колата не върви като кола 150 коня. Мисля да сменя лагерите и след това да я закарам на диагностика, пък ще видим от там нататък какво ме чака... АКО някой може да ме посъветва нещо или пък да сподели подомни премеждия и опит нека заповяда.... БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. и забравих да кажа че на мястото на копчето за регулиране на фаровете са сложили цк ключе , с което се включва и изключва перката (ужасна работа).... Някой ако има такава колица нека да каже как върви, защото моите очаквания са такова купе със 150 коня да върви доста прилично.....
    Last edited by YORDAN alfa maniac; d.m.y г., 21:47.
    Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
    Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

  • #2
    Щом свети дюзата, значи има проблем в инжекциона и тогава наистина няма да върви като хората. Моят съвет е да идеш първо на една свястна диагностика и да видиш какъв е проблема. Смени маслото с някакво хубаво, има доста теми за препоръчителни марка и вид. Чак след това ако не се оправи разглобявай мотора.

    Иначе ей така върви....
    http://clubalfaromeo.com/forum/album...&pictureid=219
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Щом свети дюзата, значи има проблем в инжекциона и тогава наистина няма да върви като хората. Моят съвет е да идеш първо на една свястна диагностика и да видиш какъв е проблема. Смени маслото с някакво хубаво, има доста теми за препоръчителни марка и вид. Чак след това ако не се оправи разглобявай мотора.

      Иначе ей така върви....
      http://clubalfaromeo.com/forum/album...&pictureid=219
      Сложи 4-та чичеее ... Това на колко бара казваш налягане в колектора? btw километража ти дава 2.5% отклонение. Да не караш на 195/55/15 ?
      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

      Comment


      • #4
        смени биелните лагери ВЕДНАГА не я караи при мен нямаше никакви шумове , и след една гонка изчука (4 дена след смяна на масло) и аз като тебе си мислих Ще ги сменя тез лагери ама друг път сега нали върви ! после колянов вал изправях шлайфах и голяма лудница си беше ! дано и при теб не е така

        П.П. доколкото знам 146цата на Тонов НЯМА турбо
        Last edited by didko_boy; d.m.y г., 13:08.
        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

        Comment


        • #5
          Колеги, мерси за инфото и аз мисля нещо такова да предприема. А колата в момента не се кара, защото този шум ме притеснява и докато не го отстраня няма да я карам. Искам да бъда спокоен че няма да блокира мотора, без това в момента се занимавам с други работи по нея... Снимката беше достатъчно изчерпателна. А и др. да кажа колата се води 146ti и няма турбо. Относно маслото, може би най- добрият вариант е Selenia Racing (малко е скъпичко, но имам впечатления от него и за това го смятам за добро). Казаха ми, че тази дюза означава, че има неизправност в електрониката на мотора и е възможно да бъдат различни причините: инжекцион, дебитомер, ламбда сонда... и за това докато не я закарам на диагностика няма да разбера.
          Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
          Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от YORDAN alfa maniac Покажи съобщение
            скоро я взех, и бях наясно 4е има доста работа по нея, но колата ми харесва като модел и изпълнение и за това искам да я стегна... Да споделя за проблемите и да кажа какво мисля да предприема след прочетеното във форума.. Моторът има странен шум м/у 3000 и 4000 оборота и съм почти сигурен че са лагери на коляновия вал, освен това свети червената дюзичка, и колата не върви като кола 150 коня. Мисля да сменя лагерите и след това да я закарам на диагностика, пък ще видим от там нататък какво ме чака... АКО някой може да ме посъветва нещо или пък да сподели подомни премеждия и опит нека заповяда.... БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. и забравих да кажа че на мястото на копчето за регулиране на фаровете са сложили цк ключе , с което се включва и изключва перката (ужасна работа).... Някой ако има такава колица нека да каже как върви, защото моите очаквания са такова купе със 150 коня да върви доста прилично.....
            Я кажи колега от де я взе и качи някоя снимка да я видим.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              От Пазарджик от една автокъща, но нямам снимки, пък и сега е у нас в гаража и сигурно няма да излезе от там скоро, за да я снимам...
              Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
              Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

              Comment


              • #8
                Само да отбележа, че колегата тонов е с дълга 5та скорост иначе със стандартната скоростна кутия тия скорости не са за препоръчване, няколко съфумници вече изгоряха

                Comment


                • #9
                  на тебе този шум да не ти е от вариатора а да си милиш че е от лагери ??
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #10
                    Знам,че не е с турбо вие на мен почнахте да ми ги обяснявате тези неща просто това 260+ км/ч с кола 160кс 1300кг ми се струва как да го кажа леко пресилено И все пак снимката ми се струва прекалено ясна и централно заснета. Според мен си прави нарочно шега
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #11
                      Сигурно за това не се вижда температурата.
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment


                      • #12
                        Абе я се осъзнайте бе!!!
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                          Знам,че не е с турбо вие на мен почнахте да ми ги обяснявате тези неща просто това 260+ км/ч с кола 160кс 1300кг ми се струва как да го кажа леко пресилено И все пак снимката ми се струва прекалено ясна и централно заснета. Според мен си прави нарочно шега
                          Кат ти се струва пресилено,ела да пробваш с мойта кола,тя няма да вдигне 260,щото е с къса 5-а,но някъде около 245 ще успеетва по километраж,ма колко са реално,само господ знае

                          П.С.Само да вметна,че ТИ с чип подминава 200 на 4-та
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            на тебе този шум да не ти е от вариатора а да си милиш че е от лагери ??
                            Относно този вариатор не са ми много ясни нещата, какъв звук издава и как мога да разбера, че чука той, но чукането е доста силно, придружено с едни специфични вибрации и ми прилича на лагери... А за вариатора не знам... ако някой може да каже нещо... И за лагерите, има ли значение марка, има ли нещо друго специфично.? ДРУГО, което открих вчера– буксата на дебитомера беше извадена и си казах „ето защо не върви тая пущина“. обаче вълнението беше кратко– като вкарах нямаше никаква разлика (поне на място, и в работата на мотора) дюзичката пак си светеше..... Какво означава това? сигурно е финиширал нещо...
                            Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                            Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от YORDAN alfa maniac Покажи съобщение
                              Относно този вариатор не са ми много ясни нещата, какъв звук издава и как мога да разбера, че чука той, но чукането е доста силно, придружено с едни специфични вибрации и ми прилича на лагери... А за вариатора не знам... ако някой може да каже нещо... И за лагерите, има ли значение марка, има ли нещо друго специфично.? ДРУГО, което открих вчера– буксата на дебитомера беше извадена и си казах „ето защо не върви тая пущина“. обаче вълнението беше кратко– като вкарах нямаше никаква разлика (поне на място, и в работата на мотора) дюзичката пак си светеше..... Какво означава това? сигурно е финиширал нещо...
                              Изчисти дебитомера (карбуратор срей и тн) напръскай буксата с контакт спреи,извади + клема на акумоалтора за 5-10 мин да изчисти разните му грешчици евентуално... сложи клемата,нагласи си часовника и пробвай пак

                              ---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Кат ти се струва пресилено,ела да пробваш с мойта кола,тя няма да вдигне 260,щото е с къса 5-а,но някъде около 245 ще успеетва по километраж,ма колко са реално,само господ знае

                              П.С.Само да вметна,че ТИ с чип подминава 200 на 4-та
                              То и 1.4-ката ми е така само дето след това дали съм на 4-та или на 5-та все там си остава
                              Ай стига глупостито е ясно ,че е разтягане на локуми цялата работа. Сложили 1 чип и вече са с вортекс
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment

                              Working...
                              X